Cum să vă consolidați antrenamentul de erecție

cum să vă consolidați antrenamentul de erecție

Consolidarea mușchiului pubococcygeus PC poate ajuta ambele sexe să trateze incontinența urinară și fecală, precum și să ajute bărbații să evite disfuncțiile erectile și ejacularea prematură. Exercițiile musculare PC sunt exerciții ușoare zilnice, care vă vor ajuta să consolidați mușchiul PC.

Exerciții de început Localizați-vă mușchiul PC. Mușchiul pubococcygeus formează podeaua cavității pelvine și se întinde ca un hamac de la osul pubian până la fundul coloanei vertebrale.

  • Cum să vă mențineți erecția mai greu și mai lung în timpul actului sexual Păstrarea la greu pentru o perioadă mai lungă de timp Una dintre preocupările majore cu care se confruntă mulți bărbați este incapacitatea lor de a-și satisface partenerii.
  • Nebun pentru penis
  • Cum de a crește potența la bărbați - Aritmie November
  • Reguli pentru o erecție bună - Simptome
  • Cartofi; Frunze de salată.
  • CUM SĂ CREȘTI REZISTENȚA SEXUALĂ: 45 DE EXERCIȚII, ALIMENTE, MULTE ALTELE - SĂNĂTATE -
  • Acasă Eșarfe Ouăle crude sunt dăunătoare pentru bărbați?

Pretinde că urinezi, apoi încearcă să oprești fluxul cu o contracție musculară rapidă. Acest mușchi pe care tocmai l-ai folosit pentru a opri fluxul din vezică este mușchiul tău PC. Încercați să vă mențineți mușchii stomacului și coapsei relaxați și să vă concentrați doar asupra mușchiului PC [1] Flexează mușchiul PC de douăzeci de ori.

Țineți-l timp de una sau două secunde de fiecare dată, apoi eliberați-l. Repetați acest lucru de trei ori pe zi, de trei-patru ori pe săptămână.

Reguli pentru o erecție bună

Respirați normal în timpul acestui exercițiu și încercați să evitați respirația. Luați cinci secunde pentru a cum să vă consolidați antrenamentul de erecție încet computerul cât cel mai mic penis de erecție strâns. Acum, mențineți tensiunea timp de cinci secunde, dacă este posibil, și eliberați treptat în următoarele cinci secunde.

După aproximativ două săptămâni, ar trebui să fiți capabil să vă întindeți mai ușor mușchiul PC și pentru durate mai lungi.

erecția dispare după pansament

Ca orice mușchi din corp, răspunde la stimul și crește odată cu utilizarea. În continuare, încercați să atingeți lungimea flexului și mergeți pentru mai multe flexuri. În loc de douăzeci de repetări, de trei ori pe zi, încercați să filmați 50 de repetări, de trei ori pe zi. Odată ce obțineți atârnarea lui, veți învăța cum să vă încleștați mușchiul sfincterului și anusului separat sau în același timp.

penis unde să excitați

Faceți exercițiul de tremur al PC-ului. Începeți să vă strângeți mușchii PC-ului foarte încet.

Atât de încet, de fapt, încât îți durează câteva minute pentru a lucra până la punctul în care te înșeli complet. Acum că vă încleștați complet, încleștați un pic mai mult și țineți-l acolo timp de 30 de secunde, respirând încet tot timpul. Când simțiți arsura, eliberați și faceți 20 de înțelegeri normale pentru PC.

Efectuați acest exercițiu la sfârșitul antrenamentelor PC pentru toată ziua. Efectuați exercițiul de bâlbâială pentru PC. Toate acestea flexează mușchii PC-ului în trepte. Strângeți-vă computerul puțin câte puțin.

Cum afectează sportul potența?

Când ați bâlbâit computerul până la o încleștare completă, nu eliberați mușchiul complet; lucrați ușor înapoi, mai întâi eliberând un pic, apoi un pic mai mult și așa mai departe. Imaginează-ți că alergi și cobori o scară cu mușchiul PC.

Dacă ești un tip, fă exerciții musculare PC cu o erecție.

Ejacularea precoce!

Există mai multe exerciții musculare pentru PC pe care le poți efectua ca un bărbat cu o erecție și implică în mare parte antrenamentul de rezistență. Puneți un prosop mic peste penisul vostru erect și ridicați prosopul stoarceți mușchii PC-ului. Țineți timp de secunde, relaxați-vă și repetați de 30 de ori. Puneți mâna cu un centimetru deasupra penisului vostru.

dependența de erecție de postură

Închideți mușchiul PC pentru a vă ridica erecția până la mână. Așezați-vă din nou mâna cu un centimetru deasupra penisului vostru.

lenjerie de corp pentru bărbați pentru penis

De data aceasta, împingeți ușor mâna în timp ce ridicați penisul în sus, creând rezistență. Nu supraexercitați. Combinați oricare dintre exercițiile de bază și cele intermediare, dar flexați-vă doar mușchii PC-ului pentru 50 de repetări și 3 seturi pe zi. Supraestimularea poate duce la oboseală musculară.

Cum se efectuează exerciții musculare PC

Exerciții avansate Faceți exerciții musculare PC cu partenerul. Făcând exerciții pe calculator în timp ce faceți sex poate fi productiv distracţie.

E timpul să renunțăm la fumat și să bem alcool.

Partenerul masculin devine erect, penetrează femela, iar perechea se transformă cum să vă consolidați antrenamentul de erecție exerciții musculare PC - el flexează, apoi ea se flexează și așa mai departe. Doar asigurați-vă că partenerul dvs.

Cum să vă mențineți erecția mai greu și mai lung în timpul actului sexual

Masează-ți penisul până ai o erecție. Masează-ți treptat penisul până când ești la un pas de orgasm. Opriți imediat masajul și începeți să vă contractați mușchii PC-ului. Odată ce erecția ta începe să iasă flasc, masează-ți penisul până când ești la un pas de orgasm. Contractați-vă mușchii PC-ului și repetați până când mușchii PC-ului sunt lucrați corespunzător.

erecție rapidă ce să faci în legătură cu asta

Concentrați-vă pe stăpânirea tehnicilor intermediare înainte de a trece la seturile avansate. Faceți exercițiul blitz PC. Acesta este foarte greu de făcut, deoarece implică diferite puteri de cum să vă consolidați antrenamentul de erecție și repetări variabile.

Găsiți-vă un loc în care vă veți simți confortabil timp de de minute. Amintiți-vă să respirați în timp ce faceți exerciții fizice. Faceți 50 de clen-uri pentru PC ca încălzire. În continuare, strângeți-vă mușchiul PC cât mai bine, ținând 30 de secunde. Apoi, efectuați de clench-uri pentru computer fără a vă odihni. Închideți două secunde, relaxați-vă două secunde și așa mai departe. În continuare, încercați să strângeți mușchiul PC cât mai strâns. Trageți timp de 1 minut de încleștare cu cheie.

Odihnește-te două minute. Apoi, faceți 50 de clench-uri de 5 secunde în care vă relaxați încet la sfârșit. Antrenamentul tău este terminat! Acest exercițiu va crește forța ejaculării? Da, s-ar putea. De ce muschii puternici ai PC-urilor ajuta la controlul ejacularii? În timpul ejaculării, sunteți capabil să vă încleștați cu mușchii PC-ului și, totuși, primiți încă plăcerea unui orgasm, nu ejaculați și, prin urmare, puteți continua relațiile sexuale. Veți orgasm din nou în timp util în timpul acelui act sexual.

Mușchii PC-ul tău sunt chiar sub testiculele tale. Acest mușchi se flexează atunci când încercați și nu mai faceți pipi sau când încercați să vă faceți penisul să "danseze" atunci când aveți o erecție.

Când mușchiul se flexează, vei putea să îl simți. Îmi pot strânge mâna mușchii PC-ului? Nu, trebuie doar să strângeți folosiți mușchiul PC pentru a-l exercita. Puteți să-l utilizați la fel cum faceți pentru a vă opri fluxul de urină.

Cum de a crește potența la bărbați

Mă ridic în picioare și fac aceste exerciții sau mă cum să vă consolidați antrenamentul de erecție cu genunchii aplecați? Puteți face acestea în orice mod doriți.

Majoritatea oamenilor le fac în timp ce stau într-o poziție normală conducând o mașină, vizionând televizoruldeoarece nimeni nu va observa. Exercițiile musculare PC cresc dimensiunea penisului unui bărbat? Poate face erecțiile mai dure și mai complete, dar nu este probabil să afecteze dimensiunea.

penis de boală

Similarmateriale